Evaluare

Evaluarea limbajului de bază și a competențelor de învățare (ABLLS-R) este un instrument de evaluare și de urmărire a competențelor lingvistice dobândite de copiii tipici până la înscrierea la școală.

  • Acoperă 544 de competențe din 25 de arii de dezvoltare (ex., cereri, numiri, intraverbal, imitație motorie, joacă independentă, interacțiune socială, performanță vizuală, structură lingvistică, abilități de grup si abilități academice timpurii).
  • Permite descoperirea acelor arii deficitare din repertoriul verbal al copilului, precum și dezvoltarea unui plan detaliat, personalizat, bazat pe dezvoltarea limbajului și a independenței.
  • Administrata anual, bianual sau trimestrial, evaluarea ABLLS-R serveşte ca punct de referinţă pentru masurarea progresul copilului în ariile de dezvoltare vizate.
  • Evaluarea ABLLS-R dureaza minim 3 zile.

Cum arata raportul de evaluare ABLLS-R?

grafic-ablls-r-new-odyssey

raport-de-evaluare-ablls-r-asociatia-new-odyssey

Consultanta

Consultanta la domiciliu furnizeaza parintilor si terapeutilor instrumentele necesare consolidarii abilitatilor copilului in urmatoarele arii: comunicare, joaca, interactiunea sociala, academic, auto-servire (training de toaleta, acceptarea unor alimente noi).

Similar cu programul oferit in centru, consultantul nostru va stabili un program individualizat de terapie, pornind de la nevoile/abilitatile deficitare ale copilului dvs.

Serviciile de consultanta la domiciliu se bazeaza pe principiile analizei comportamentale aplicate, pe analiza functionala a limbajului (BF Skinner) si are ca punct de pornire evaluarea initiala a copilului (ABLLS-R sau VB-MAPP).