Camere atent construite pentru copii

Copii pornesc de la 1 : 1 – singuri in camera, apoi 1 : 1 – cu alti copii in camera, apoi in grup de 4, 6, 8 sau 10 copii. Asa intelegem noi sa facem tranzitia catre gradinita si scoala. 

Fiecare copil acceptat in programul intensiv beneficiaza de o evaluare initiala (ABLLS-R – Evaluarea limbajului si a competentelor lingvistice), in urma careia se stabileste un plan individualizat de educatie, urmarit atat in sesiuni individuale de 1 : 1, cat si in sesiuni de grup, daca copilul este pregatit si se urmareste integrarea lui in gradinita sau in scoala.

Sesiunile de 1 : 1 se bazeaza numai pe principiile analizei comportamentale aplicate (ABA). In functie de dorinta familiei in programul copilului se pot adauga si sesiuni de logopedie.

Curriculum este orientat pe dezvoltarea copilului, pe interesele lui si este format din unitati de studiu semnificative pentru el si pentru familie.

Raportul mic de copii-adult imbunatateste mediul de invatare oferind in acelasi timp posibilitatea de curriculum individualizat si de predare unul la unu.

Personalul nostru

Cercetarile arata ca cea mai importanta componenta de educatie a copilului este personalul. Tutorii de la New Odyssey detin diplome de licenta in educatia timpurie, psihologie sau domenii inrudite si se angajeaza sa ofere experiente de invatare adecvate varstei intr-un mediu cald, primitor si plin de zambete.

Activitatile din programul intensiv:

Sesiuni de cereri (30 min. – 1.30 min.): in aceste sesiuni copilul este incurajat sa vocalizeze, sa arate cu degetul ce isi doreste, sa ceara obiecte preferate si sa puna intrebari.

Sesiuni de discrete trial (1:1): in aceste sesiuni copilul dezvolta si consolideaza abilitati pre-academice si academice adecvate varstei lui, in ritmul lui si cu materiale gandite pentru el.

Sesiuni de direct instruction dupa “Language for Learning”: in aceste sesiuni copilul consolideaza cuvinte, concepte si informatii importante pentru limbajul oral si scris si invata sa raspunda la unison.

Sesiuni de grup dupa Creative Curriculum: Copiii sunt ghidati si provocati in procesul de invatare, prin parcurgerea a 12 centre de activitati:

  1. Stiinta
  2. Constructii din cuburi
  3. Matematica
  4. Limbaj
  5. Biblioteca
  6. Art & Craft
  7. Bucatarie
  8. Arta Dramatica
  9. Jocuri si jucari
  10. Apa si nisip
  11. Calculator
  12. Sport

Avantajele programului intensiv in centru:

  • Training & Supervizare: Mai multa interactiune intre copilul tau si coordonator. Suport imediat si training pentru membrii echipei.
  • Colaborare: Coordonatorul tau poate sa comunice rapid cu seniorul tutore si cu directorul centrului pentru modificarile din programul copilului tau. Copilul tau poate sa beneficieze de interactiune fata-in-fata cu mai multi tutori cu experienta, precum si cu coordonatorul, seniorul tutore sau directorul centrului.
  • Abilitati sociale: Oportunitati multiple pentru a preda abilitati sociale si de grup in sesiuni structurate, atent gandite pentru copilul tau.
  • Generalizare: promovarea abilitatilor invatate cu alti tutori, in centru si in comunitate.
  • Pregatirea de gradinita sau de scoala: Copilul tau va participa la grupuri pentru predarea conceptelor academice, va invata sa respecte regulile clasei si sa invete in grup (ex., sa stea in sir indian, sa participe la intalnirile de dimineata, sa ridice mana, sa raspunda in grup, sa lucreze independent si in grup).
  • Continuarea programului ABA: In cazul in care un tutore lipseste, sesiunea copilului tau va fi sustinuta de senior-tutore sau de coordonator pentru a asigura integritatea programului copilului tau.

Camere

Camerele sunt primitoare si vesele asa cum suntem si noi.

Zone de joaca

Zona de teatru, bucataria, atelierul auto, piscina si trambulina din curte sunt cateva din zonele amenajate pentru cei mici.

Formarea tutorilor

7 din 8 tutori sunt gata pentru RBT – acreditarea internationala recunoscuta de BACB.

Educatie

Prin repetitie, prin jocuri si activitati distractive, prin dans, prin muzica, prin sarituri, prin zambete si rasete.

Experienta

Copiii au nevoie de experienta de viata. De aceea organizam iesiri in parc, la cofetarie, la muzeu, in locuri de joaca, la gara, la escalada, etc.

Performanta

A invatat la fel sau mai mult decat ieri? La finalul fiecarei zile ii spunem si ii aratam parintelui cat a invatat copilul cu noi.

La gradinita sau la scoala
Copii multumiti
Copii fericiti
Parinti multumiti